avatar Ten blog rowerowy prowadzi jeremiks z miasteczka Żywiec. Mam przejechane 56876.00 kilometrów w tym 8191.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.64 km/h i się wcale nie chwalę.

2014
baton rowerowy bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy jeremiks.bikestats.pl
free counters Pogoda w Żywcu

Hala Boracza, Hala Kupczykowa...

Poniedziałek, 20 września 2010 · dodano: 20.09.2010 | Komentarze 2

Nareszcie słoneczny, ciepły wręcz wymarzony na rower dzień... Noga podawała od samego początku, więc było mocno, podjazdowo... Rozpocząłem od Trzebini, później dość sztywny podjazd pod fort "Wyrwidąb", tym razem ul Kwiatową z Cięciny Dolnej, zjazd do Żabnicy i w Skałce atak na Halę Boraczą (dł. podjazdu: 3300m, śr. nachylenie: 8%, max nachylenie: 18%). Jechało się tak genialnie, że poprawiłem swój rekord życiowy na tym podjeździe). Błyskawiczny zjazd do Skałki i kolejny atak, tym razem na Halę Kupczykową (dł. podjazdu: 3700m, śr. nachylenie: 6%, max nachylenie: 16%). Już zachęcałem, więc jeszcze raz powtórzę, kto będzie w okolicach Żabnicy, koniecznie musi zaliczyć Halę Kupczykową (na szczycie jest kilka opcji). Na zakończenie Przełęcz "u Poloka", tutaj już zaczęło mi powoli odcinać prąd... AC/DC... :))
Trzebinia - Juszczyna - Bystra - Cięcina Dolna - Węgierska Górka - czarna trasa rowerowa - fort "Wyrwidąb" - Żabnica - Skałka - Hala Boracza - Skałka - Hala Kupczykowa - Żabnica - czarna trasa rowerowa - fort "Wyrwidąb" - Cięcina Dolna - Bystra - Juszczyna - Przełęcz "u Poloka" - Sopotnia Mała - Sopotnia (skrzyżowanie) - Jeleśnia - Pewel Mała - Świnna